תקנון כללי – פורשה טרוולס
תנאי הרשמה למסעות פורשה ( 2013-2019 )

תנאי תשלום
1. במעמד הזמנת החופשה וקביעת המועד המבוקש ישלם הלקוח מקדמה בסך של 1000 יורו למשתתף בכדי להבטיח את הרישום לחופשה.
2. הסדרת התשלום תקבע ע"פ מועד הרישום לחופשה ובהתאם למדיניות הנהלת החשבונות של החברה.
3. התשלום בשקלים יקבע ע"פ שער המכירה הגבוה במועד התשלום.

תנאי ביטול
1. ביטול של החופשה למעלה מ 40 ימים למועד המסע יגררו קנס של 200 יורו למשתתף בתוספת דמי ביטול של כרטיס הטיסה.
2. ביטול ו/או שינוי מועד החופשה בטווח של בין 7-40 ימים למועד המסע יגררו דמי ביטול בגובה של 50% מעלות החופשה.
3. ביטול ו/או שינוי מכל סיבה מצערת של מועד החופשה בטווח של 7 ימים בטרם היציאה לחופשה יגררו דמי ביטול מלאים 100% מעלות החופשה.
4. למען הסר ספק ביטול / שינוי מועד / שדרוג הטיסה / החלפת יעד ו/או שם נוסע בכרטיס הטיסה יהיו בכפוף לתנאי חברת התעופה.
5. ביטול במהלך המסע:
א. לקוח שיבקש לעזוב את המסע בטרם סיומו מכל סיבה שהיא לא יקבל החזר כספי כלשהו.
ב. לקוח שיבקש לעזוב את המסע בטרם סיומו ישלם בעצמו עבור כל נסיעה ליעד המבוקש ו/או עבור שינוי מועדי הטיסות ו/או לינה במלונות שלא במסגרת המסע.
ג. לקוח שיבחר לעזוב את המסע בטרם סיומו יישא בעלויות שינוע הרכב לנקודת סיום המסע עד לגובה של 500 יורו.

תנאי שימוש ברכב
1. על כל נהג להיות בעל רישיון נהיגה בתוקף ואו בינלאומי ולנהוג בהתאם להגבלות הרישיון שברשותו.
2. גיל הנהג לא יפחת מ 25 שנים.
3. על כל נהג להציג רישיון נהיגה במעמד קבלת הרכב. נהג אשר יופיע למסע ללא רישיון נהיגה לא יוכל לנהוג ברכב.
4. על כל נהג לנהוג ברכב בהתאם לחוקי המדינה בא הוא נוהג. האחריות הבלעדית לידיעת חוקי התנועה במדינה הרלוונטית מוטלת על הנהג בלבד !
5. זמני שימוש ברכבי החברה במהלך המסע:
א. לא יתאפשר כל שימוש ברכבי החברה מעבר לשעות הפעילות הקבועות מראש, לרבות נסיעות דחופות ו/או פרטיות.
ב. שעות הפעילות יקבעו על ידי החברה או מי מטעמה ולחברה שמורה הזכות לשנות ולהתאים את זמני השימוש ברכב מעת לעת.
ג. מרגע קבלת הרכב על ידי הלקוח, הרכב וכל המכלולים הקשורים אליו לרבות מכשירי הקשר ומכשיר הנווט יהיו באחריותו הבלעדית של הלקוח.
ד. חל איסור מוחלט לעשן ברכבי החברה.
ה. נהג לא ישאיר רכב פתוח ללא השגחה. בכל יציאה מהרכב יש לסגור ולוודא את הגג ולנעול את הרכב.
ו. החברה לא תהיה אחראית לכל ציוד אישי של הלקוח לרבות ציוד אישי ברכבים.

ביטוח
1. רכבי החברה מכוסים בביטוח מקיף, חובה וצד ג'.
2. השתתפות עצמית במקרה מצער של כל נזק ללא קשר לאשמה תהיה בגובה של 2000 יורו.
3. הנזקים הבאים לא יכוסו על ידי חברת הביטוח:
א. נזקים בזדון.
ב. נזקים עקב שימוש לא הולם ברכב כגון הישענות על הרכב, עמידה על המושבים וכו'.
ג. נזקים לפלסטיקה ו/או לשמשות הרכב עקב התקנה או הדבקה של מצלמות או טפסנים למינהם.
ד. נזקים עקב עישון ברכבים.
ה. המרכב התחתון של הרכב.
ו. גניבה במקרה של רשלנות מצד הלקוח.
4. ברכבים מותקנים מכשירי קשר ומערכת ניווט במקרה של אובדן או גניבה של מי מהמכשירים יחויב הלקוח בהשתתפות עצמית של 200 יורו.

נוהל תקלה / תאונה
1. בכל מקרה מצער של נזק לרכב עקב תאונה או תקלה ברכב לרבות תקר בגלגל, מתחייבת החברה לספק לנהג רכב חילופי מדגם פורשה ממגוון דגמי החברה בתוך 24 שעות מרגע קרות התקלה, ללא פיצוי כלשהו מצד החברה
2. במידה ולא יעלה בידי החברה לספק ללקוח רכב מסוג פורשה בתוך 24 שעות יפוצה הלקוח בסך כולל וחד פעמי של 1000 יורו.
3. במהלך 24 השעות מרגע קרות התקלה יתלווה הלקוח לאחד מאנשי הצוות המוביל ברכבו של איש הצוות.

נוהל שינוע כבודה
1. כחלק השירות שמעניקה החברה, תשונע הכבודה של הלקוח ברכב נפרד ממלון למלון לאורך המסע כולו.
2. החברה מתחייבת לאסוף את כבודתו של הלקוח מלובי המלון ולהביאה עד ללובי המלון.
3. בכל מקרה של נזק שייגרם לכבודתו של הלקוח לא תישא החברה באחריות כלשהי כלפי הלקוח ולא תפצה אותו בגין כל נזק שייגרם לכבודתו, החברה אף ממליצה ללקוח לרכוש ביטוח נסיעות הכולל כיסוי נזקים לכבודה.
4. בכל מקרה של אובדן הכבודה יפוצה הלקוח בסכום כולל וחד פעמי בסך של 200 יורו למזוודה ללא קשר לתכולתה.
5. הלקוח מתחייב כי בעת שינוע הכבודה על ידי החברה לא ימצאו בכליו כל חומרים אסורים ו/או מוצרים אסורים ו/או מוצרים המחויבים בתשלומי מכס בעת מעברי הגבולות. במקרה בו ימצא כל דבר אסור בכליו של הלקוח ידווחו שמו ופרטיו האישיים לרשויות.

קולינריה במהלך המסע
1. הקולינריה במהלך המסע נבחרה בקפידה רבה תוך התאמה קבוצתית מתוך רצון לספק מגוון עשיר ורחב של טעמים המייחדים מגוון תרבויות ומטבחים מקומיים.
2. החברה מתחייבת לספק ללקוח 3 ארוחות ביום ( פנסיון מלא ) ארוחת בוקר במלון, ארוחות צהריים במסעדות שונות ומגוונות בדרכים וארוחת ערב במלון.
3. למען הסר ספק אין הכשר כשרות בכל נושא הקולינריה במהלך המסע.
4. החברה מתחייבת לספק ללקוח בכל ארוחה  מבחר של שתי אפשרויות לבחירה במנה העיקרית, כל שינוי של התפריט המובנה ומוזמן מראש יחייב את הלקוח בתשלום עבור אותה הזמנה.
5. החברה תספק שתייה קלה בלבד במהלך הארוחות.
6. יודגש כי החברה לא תישא בעלויות של כל מוצרי אלכוהול שהוזמנו על ידי הלקוח והלקוח יחויב בתשלום עבורם אל מול המסעדה / המלון.
7. התפריטים במהלך המסע מוזמנים ומשולמים מראש. אם יבחר הלקוח להתאים ארוחה כלשהי לטעמו יישא הלקוח בעלויות הארוחה.

נוהל דרכים
1. החברה מספקת ללקוח קטלוג מסע הכולל פירוט יומי בנוגע לדרכים בהם עובר המסע, יחד עם זאת החברה לא מתחייבת על כל שינו בלתי צפוי במסלול המסע הנובע מכל כוח עליון או עקב אילוצים כגון מזג אוויר ו/או תאונה דרכים ו/או סגירות כבישים ו/או עמידה בלוחות הזמנים של המסע.
2. הלקוח מתחייב לנהוג במשנה זהירות בכל מהלך המסע ולהישמע לחוקי התנועה, לרבות חניית הרכבים באזורים המותרים כחוק.
3. הלקוח מתחייב לא לסטות מהדרך שנקבעה על ידי החברה.
4. הלקוח מתחייב להישמע להוראות הצוות המוביל בדרכים.

עבירות תנועה | דוחות
1. בכל מקום בו יחרוג הלקוח מחוקי התנועה, יישא הלקוח בלבד בכל העלויות הכרוכות באותה עבירה מצד הרשויות, לרבות קנסות, גרירות, עיכובים ו/או השבתת הרכב מצד הרשויות.
2. קנסות מצלמה: כל לקוח מחויב בעת קבלת הרכבים להציג כרטיס אשראי לביטחון אשר ישמש לגביית קנסות באופן אוטומטי במידה ויהיו עד 12 חודשים מסיום המסע.
3. החברה תחייב את כרטיס האשראי של הלקוח הנקוב בחוזה ההשכרה ללא קשר ובירור לגבי זהות הנהג. במידה והוצגו שני כרטיס אשראי לביטחון יחויבו הכרטיסים בחלוקה זהה.
4. הלקוח יישא בדמי טיפול מעבר לעלות הקנס בגובה של 40 יורו לכל דו"ח.
5. במידה והחברה תזדקק להוצאות משפטיות לצורך שחרור הרכב ו/ואו גרירת הרכב או כל טיפול משפטי אחר, יושתו כל העלויות על הלקוח בלבד.

הלקוח מתחייב לשמור על נהלי המסע הרשומים לעיל ולהישמע להוראות הצוות המוביל. כל חריגה או סטייה מנהלי המסע שתפגע בביטחון או בבטיחות או בהתנהלותו התקינה של המסע תגרור את הרחקתו של הלקוח מהמסע ללא כל פיצוי מצד החברה. החברה שומרת לעצמה את הזכות לתבוע את הלקוח בכל מקרה של נזק ו/או עלויות שייגרמו לה כתוצאה מסטייה מנהלי המסע ו/או כתוצאה מהרחקתו של הלקוח מהמסע.

נגישות