בחודש מאי בעונה הבאה פורשה טרוולס משיקה את הדגם החדש פורשה 992 קבריולט – היורשת השמינית לדגם 911 מבית פורשה עם 450 כ"ס ותיבת הילוכים PDK מתקדמת 8 הילוכים במבחר צבעים אקזוטיים ייחודיים: צהוב | כחול | אדום | ירוק | תכלת | כתום

יחידות הנעה וביצועים: מנוע 3.0 ליטר כפול מגדשי טורבו עבר בירושה מה-911 היוצאת, אך תודות למגדשים גדולים יותר, מזרקים וסעפת יניקה שונים, הוא מפיק כעת 450 כ"ס (תוספת 30 כ"ס). מחוברת לו תיבת שמונה הילוכים כפולת-מצמד חדשה (שבעה יחסים בעבר) והנעה אחורית בקררה S, כפולה ב-4S. אלה מאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-3.7 שניות (3.6 שניות ב-4S) עם חבילת ספורט-כרונו הכוללת בקרת שיגור, קיצוץ 0.4 שניות לעומת הדגם היוצא, למרות עלייה במשקל העצמי של 55 ק"ג – הנובעת מתוספת מסנן חלקיקים ותיבת הילוכים חדשה וכבדה יותר. ללא שימוש ניכר בחלקי מרכב מאלומיניום (כשני שליש מגוף המכונית), היא הייתה משמינה הרבה יותר.

תיבת ההילוכים מעולה, מהירה ומדויקת במצבי הנהיגה הספורטיביים, חלקה ונעימה במצב הרגיל. בתפעול ידני הופכות העברות ההילוכים מהירות כמעט כמו במכונית מירוץ. אגב, הסאונד מרשים (ותודה למערכת פליטה אקטיבית) במיוחד, ונוכח עוד יותר כאשר הגג פתוח.

מסע פורשה יוון 2020

ב-992 זה מגיע לשיא חדש של מצוינות דינמית. ההגה, בתגבור חשמלי, מחבר את הידיים כמעט באופן ישיר לגלגלים הקדמיים. יעניק לכל נהג ביטחון לדחוק את המכונה למגבלות. הרחבת מפסקי הסרנים הביאה לשיפור משמעותית בהיענות לשינוי כיוון, עם אפשרות כניסה מהירה הרבה יותר לפניה ופחות צורך להעמיס את הציר הקדמי במשקל כדי לזכות באחיזה ולמנוע תתג היגוי. וההיגוי האחורי מסייע עוד יותר בכך.

מסע פורשה יוון 2020

לסיכום: השינויים העיצוביים של ה-911 המעודכנת צנועים בלבד, אבל מתחת להם מדובר בשיפור של כל אחד ואחד מהמרכיבים, שמעמידים יחדיו את רף המצוינות גבוה עוד יותר מבעבר. החל בבטיחות ועד ביצועים והתנהגות כביש.